onsdag 17 april 2013

Fler väskor...

Jag gjorde ju en badväska häromdagen, det var så härligt rofyllt att sitta och sy så när jag hittade det blommiga vaxdukstyget från Åhléns kände jag att jag bara var tvungen att hitta på ett nytt syprojekt, det blev ytterligare en väska!

Jag har en superbra träningsväska som jag ofta tänker att jag vill ha när jag ska iväg på annat och behöver en större bag men så tycker jag att det är dumt att tömma den. Jag vet ju att det alltid finns schampo mm i den och börjar man ha den till annat än träning känns risken stor att jag glömmer något viktigt.

Nu gjorde jag helt enkelt så att jag kopierade modellen, en rejäl bag med fack på båda sidor, ett fack inuti med dragkedja, dragsko upptill så man kan dra ihop den, dock inte stänga helt och slutligen en öljett där man kan sätta fast ett hänglås till skåpen på träningen.














3 kommentarer:

  1. Jättefin!! Och så praktisk!! Med öljett för hänglåset antar jag att du ändå kommer att ha även denna till träningen?!! Du får nog ändå kolla schampot då för annars lär du få samma bekymmer som med den första...eller?
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh! Finfin väska! Vill du sy en till? :)
    Kram Johanna

    SvaraRadera