tisdag 28 december 2010

Åren går...

Har suttit och rensat lite på datorn, jag har en förmåga att spara väldigt många dokument och bilder som jag inte behöver. Tittade igenom en massa foton på barnen, man blir helt nostalgisk. Här ser man verkligen att åren går...


2004 års foto hade jag inte i datorn men här kommer resten:


2005
Sötare lucia och stjärngosse får man leta efter,
är väldigt nöjd med detta fotot!


2006
Jag hade väldiga problem att få Lillebror att låta mössan sitta på!



2007
Ni som fick detta minns att jag hade lagt till en snöig
bakgrund på datorn, det färdiga resultatet hittade jag
dock inte nu


2008
Detta rusade jag ut en kväll runt 21.30 när första snön kom,
maken suckade men resultatet blev ju väldigt fint.
Har dock lagt till lite extra snöflingor i datorn




2009
Storasyster hade tappat sin första framtand, men när det var dags
att skicka korten hade hon tappat den andra med.
Det blev till att retuschera bort en tand i Photoshop!



2010
Detta fotot är det faktiskt bara min syster som har fått.
Hon fick det i en almanacka vi gjorde till hennes familj.
I år hann jag inte framkalla och fixa med fotona men här är dom!



GOD FORTSÄTTNING ÖNSKAR VI PÅ GRANBACKEN!

2 kommentarer: