fredag 31 december 2010

Då var det dags igen...

... att flytta runt lite möbler. Mamma skrattar ofta åt att jag lyckats ha alla möbler i alla olika rum, det är nog faktiskt bara köksmöbeln som fått stå kvar i köket hela tiden. Jag har alltid gillat att möblera om, har faktiskt läst att det är lite typiskt mitt stjärntecken.

Nu har jag i alla fall börjat få ordning på det rummet vi kallar lekrummet. När Storasyster var strax efter året hade vi en stor rutschkana som fyllde hela rummet. Sedan åkte den ut och in flyttade ett litet minikök till barn. Efter det har det varit ett pysselrum med två skrivbord och massa pysselmaterial. Men nu när vi gjorde om golven åkte alla pysselgrejer ut i förrådet. Nu är det ett tv-rum med tv-spel och dator.


Nya mattan!
(ja tavlan ska ju sättas upp på väggen innan det är klart)


Det ser faktiskt rörigare ut än det är i verkligheten


Visst är den snygg, nya lampan från Ullared!!


Tro det eller ej, denna möbel köpte jag på Jysk!

2 kommentarer: