lördag 21 januari 2012

Dålig mamma...

Ja så kände jag mig verkligen när jag i torsdags eftermiddag kom på att jag har missat att sätta in firarannons i tidningen på Storasyster. Jag hade varit redig redan på söndagen men man har rätt till en gratisannons om man är prenumerant men då var man tvungen att ringa BT först. Tänkte att det gör jag på måndag så är det lugnt, tre arbetsdagar behöver de ha på sig.

Ja, som sagt, på torsdagseftermiddagen kom lilla mamman på det, inte bra. Ringde direkt på fredagsmorgonen för att se om det hade gått att fixa men nej, de var inte beredda på att plocka bort något annat barn för att vår lilla solstråle skulle få vara med, konstigt!! Tisdagens tidning kunde dom ordna men tyvärr inte tidigare.

Jag tyckte det kändes väl bra att ha en annons två dagar efter födelsedagen, det är ju nästan som att annonsera för hela Borås att man är dålig förälder, nu får i och för sig hela världen reda på det, hmm, tänkte inte på det...

Hur som helst, jag lovade Storasyster att göra en "BT-annons" på bloggen och länka till facebook, så snälla ni, om ni springer på henne säg gärna till henne att ni såg "annonsen" (som kommer i morgon då hennes födelsedag är)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar