måndag 23 januari 2012

Snö....

Nu har den då kommit, snön. Jag måste säga att jag är lite kluven, jo det är bättre än regn och visst det ljusar upp dagarna med allt det vita och ja, barnen har jättekul. Men min kropp hade redan ställt om i vår-läge, vi hade ju till och med kommit ut på några löparrundor. Alldeles för tidigt jag vet, ja när det gäller vår-läget alltså, att springa är säkert bra att göra året om även om jag aldrig känt det behovet!! Jag hade nog mer hoppats på lite kyla och fin is på sjön så man kunde åka skridskor.

Typiskt nog gick dessutom Lillebrors ena skida sönder så någon längdåkning för oss blir det nog inte i år, tydligen ligger det delar och skruvar till bindningarna någonstans under snön. Ja det är väl bara att gilla läget, det är ju trots allt bara januari...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar