fredag 6 januari 2012

Ett test från ny app

Jag fick ett tips om en app som skulle fungera bättre med fotona än den jag har använt. Jag måste erkänna att jag inte har så bra koll på hur allt sådant här tekniskt fungerar. Nu har jag kopplat ett konto där man kan spara foton på nätet till den här appen men jag har faktiskt ingen aning om hur det fungerar. Svägerskan frågade lite igår om appen 'instagram' där man kan gör bilderna lite så där härligt 60-taliga som jag gjorde med nyårsbilderna. Hon undrade om fotona är för allmän beundran eller om de är privata, ingen aning svarar jag glatt, jag har fortfarande inte riktigt satt mig in i den appen heller, så det kan hända att hela världen kan se mina nyårsfoton. Det är lite jobbigt innan man lär sig alla funktioner men prövar man inte lär man ju sig heller inte. Nu ska jag ta några kort och se om jag lyckas få in dom där jag vill!!!





Oj,oj oj, det här verkar lovande!!! Tack K för tipset!!! Ps Appen heter Blogpress, är helt klart värd sina 22 kronor!!

1 kommentar:

  1. Det låter som en bra app! Det är ju jättesmidigt att blogga från mobilen, men det blir ju lite huller om buller om man lägger in fler bilder...... Jag kan inte heller skriva under bilderna! Det gick första gången, men inte efter det...
    Ses snart!
    Kram

    SvaraRadera