torsdag 12 januari 2012

Underhållnings TV

Häromkvällen när jag satte på tv:n möttes jag av en närbild på en mans hemmorojder, plommonstora sådana och ett eventuellt ändtarmsuthäng, ja nu pratar jag kanske inte direkt ett fackspråk men ni kanske förstår innebörden av hans problem.

Men ärligt talat, hur kan någon komma på programidéen?? Vem tänker att ' det här kan ju bli hur bra tv som helst' . Och medverkarna!!! Vem får för sig att vara med?! Det visade sig att mannen haft problem i ett års tid men han var bra på att uthärda smärta, han hade aldrig tidigare sökt hjälp för problemet. Nu tyckte han dock att det kunde bli problem om han skaffade tjej.

Ja spontant känns ju hans chans jättestor att hitta tjej efter det här programmet. Nu ska man ju inte bara gå efter utsidan när man väljer karl men tack vare den här käcka programidéen har vi ju sett både hans utsida och insida!!



2 kommentarer:

  1. Men gode värld!! Har de haft idétorka på tv?!!
    Perfekt program för dig som gillar olika bölder, utslag och variga saker!?? ;)
    Hoppas han fick någon typ av hjälp.
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  2. Ja du kära syster, jag vet faktiskt inte om han fick hjälp eftersom jag snabbt bytte program!!

    SvaraRadera