torsdag 26 januari 2012

Torsdagslyx....

På torsdagar börjar jag inte förrän klockan 11.00. Maken brukar vara snäll och se till att barnen kommer upp på morgonen, vid sju brukar jag masa mig upp. Sedan ser jag till att barnen plockar ihop allt de ska ha med sig till skolan och att de blir färdiga i tid. Vid 7.45 följer Morris och jag dom ner till vägen där skolbussen hämtar upp dom.

Sedan kommer lyxen, jag går hem igen, kryper upp i fåtöljen med en filt och dricker kaffe i lugn och ro. DET är en bra start på dagen!!



3 kommentarer:

  1. Låter helt underbart! Jag är inte alls avundsjuk......
    Kram

    SvaraRadera
  2. En helt vanlig dag i min frus liv som lyxhustru.. ;) O det är du naturligtvis värd älskling!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla make, nu nämnde jag i och för sig inte att torsdagsförmiddagen brukar ägnas åt städning, å det så svetten rinner, en helt vanlig dag för en lyxhustru

      Radera