måndag 23 januari 2012

En sista present....

...nu har det varit mycket Storasyster här på bloggen men jag bara måste få visa vad hon hade med sig från skolan idag. När jag var och hämtade henne skulle hon bara sticka in och hämta skolväskan, när hon kommer ut igen har hon väskan på axeln men i handen har hon en söt liten hemmagjord ask.

Oj vad har du där, frågar jag. Då visar hon ett halsband hon har runt halsen. Det visade sig att hon fått en födelsedagspresent av en kille i klassen, sedan tillägger hon lite nonchalant att dom var ihop, sedan i fredags!!

En riktig söting har hon fått tag i, fast å andra sidan, vilken åttaåring är inte söt!?






Ett litet tillägg till det här inlägget ( och vissa andra), jag utelämnar ju inte bara mig själv här på bloggen utan faktiskt också ofta våra barn. Jag hoppas att ni som känner oss visar barnen respekt och inte låtsas om sådan här information, vill hon berätta gör hon det. Nu kanske många tycker att jag borde visa henne respekten och inte skriva om henne här och tids nog kommer jag inte kunna göra det men än så länge vill jag dela deras underbara vardag med er!

1 kommentar:

  1. Vi är så glada att vi får höra om allt stort och smått. Jag ska inte säga något, bara beundra det fina halsbandet om jag får se det.
    Kram sys

    SvaraRadera