lördag 28 augusti 2010

Blocket annons

Är bara tvungen att dela med mig av en annons jag läste igår på Blocket. Det var en platt-tv som skulle säljas. Det står i annonsen vad det är för tv och det är ju bra för eventuella köpare att få den informationen. Men sedan, som för att locka ev. köpare ännu mera står det att den är bara använd av en kvinna!

Visst känner ni alla att det avgör saken?! Jag menar, hade den varit använd av en karl skulle jag aldrig köpt en tv begagnat, men nu när jag vet att det är en kvinna som har haft den blir jag ju ganska sugen. Bildkvaliteten måste ju vara mycket bättre pga henne, eller??...

Ett gott skratt fick jag i alla fall!

1 kommentar:

  1. Det är ju helt underbart, klart att tv är bättre när det bara är en kvinna som har tittat på den, jag fick mig också ett gått skratt !!

    SvaraRadera