onsdag 4 augusti 2010

Shoppingrunda

I helgen var vi i stugan en sväng. Maken och jag var bjudna på Diggiloo i Ullared. Supertrevligt och lite lyxigt. Innan på dagen så delade vi upp oss lite, maken åkte in till stan och shoppade. Lillebror och morfar åkte och hämtade ett bord som hade inhandlats tidigare i veckan. Storasyster, min mamma och min faster L tog en liten tur till diverse affärer. Vi började på en seconhand butik liknande Myrornas. Där hittade jag jättefina stora matbestick i nysilver, 20kr st fick jag betala. Det kommer att bli så snyggt till nyårsdukningen.

I halvtid hämtade maken upp Storasyster och vi kunde fortsätta shoppingturen. Det blev en riktigt mysig dag som måste göras om någon gång!

Visst är dom snygga!?
På bilden synns det kanske inte så bra att de är stora

1 kommentar:

  1. Ja, visst är de fina! Passar dina genomtänkta dukningar i Granbacksmiljön. En verandamiddag med de besticken...det blir fint det.
    Mysigt vara ute på runda med dig! Det får vi göra om.
    faster L

    SvaraRadera