torsdag 26 augusti 2010

I-landsproblem

För några dagar sedan köpte maken en ny tub Kalles. När jag skulle spritsa ut den så visade det sig att den hade ett hål i ena sidan. Så varje gång man tar kaviar ur tuben kommer lika mycket ut vid sidan. Jag vet att detta är ett skitproblem men håll med om att det är störande!! Nu har jag i alla fall kommit fram till att det är lättare att låta korken sitta på när man tar kaviar och bara pressa ur den ur sidan, men det bör tilläggas att man missar det snygga stjärnmönstret som man får när den kommer den vanliga vägen!!


1 kommentar:

  1. Mums, ser verkligen ut som en daggmask i stället!! Tänk på det nästa gång ni spritsar ut kaviaren, hehehe! (jag gillar inte kaviar, därför kunde jag vara lite läbbig) ;-)
    Kram på dig!
    Linda i backen

    SvaraRadera