fredag 28 januari 2011

Två gånger till....

Jag har ett schema som löper över fyra veckor på jobbet. Egentligen är det bara fredagarna som gör det, de andra dagarna är samma varje vecka.

Idag börjar jag kl. 06.00 vilket betyder att näst, nästa gång, dvs om åtta veckor så jobbar jag mina timmar, åker hem, fixar lite och sedan drar vi till Landvetter!!!

Ja, jag kände att jag var tvungen att påminna er, i fall ni hade glömt av att vi ska ha fyra veckors semester i mars!!

Ha en härlig fredag! I kväll ska det kalasas för Storasyster, då är det skolkompisarna som ska fira henne. Känner redan nu att fredagströttheten kommer knocka mig ikväll, först upp så här tidigt och sedan kalas med 17st barn, dessutom ska vi åka skridskor med 35st på jobbet idag. Ja ni förstår själva, det blir inte svårt att somna på soffan i kväll!

1 kommentar:

  1. Duktiga du!!
    Vad härligt att tiden går så fort.

    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera