onsdag 11 maj 2011

Att göra någon glad...

När jag satt och letade i mobilen efter ett foto till förra inlägget hittade jag ett annat kort, på Storasyster och mig när vi har likadana klänningar. Då kom jag på att jag har glömt att berätta det här. När barnen och jag hade landat på Landvetter och stod och väntade på våra väskor kom en äldre man fram till mig och sa:

Jag måste bara säga att ni ser så fina ut tillsammans, det ser så trevligt ut med en liten och en stor klänning!

Visst är det härligt med folk faktiskt säger en komplimang högt och inte bara tänker det. För visst är det lätt att man tycker positiva saker om människor men att man aldrig säger det till dom. Jag blev i alla fall väldigt glad!


1 kommentar:

  1. Ååhh vad ni är fina! Inte konstigt att ni fick en kommentar. Nu längtar jag efter er!!! Kram Åsa

    SvaraRadera