fredag 27 maj 2011

Test...

nu blir jag lite knäpp, nu ser man ju inte rubriken längre, den syns i listan till vänster men inte när man får upp inlägget. Ja ja ni får stå ut med lite testinlägg tills jag får ordning på det här, får försöka ägna mig lite åt det när jag kommer hem idag.


PS. Igår målade jag klart gult på kvadraterna under verandafönsterna, maken skrapade det sista på framsidan och grundade klart allt som fanns kvar att grunda på hela huset!! Jag målade även klart gult under köksfönstret och började med första strykningen under lekfönstret och runt köksfönstret. Känner mig faktiskt väldigt nöjd, hann med en del innan jobbet och lite efteråt. Igår var första dagen denna veckan som det var målarväder och tyvärr sista verkar det som när man läser vädret. Vi får helt enkelt hålla tummarna så att det blir uppehållsväder trots allt!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar