måndag 23 maj 2011

Ny vecka....

....så här efter en helg med ca 21timmar av skrapande och målande känns det som att man skulle behöva en helg med lite lugn och ro. Alltså nu på direkten, idag. Hemmet inne blir ju lite lidande när man är ute och jobbar hela tiden, toalettgolvet är fullt av färgflagor som har kommit ur våra kläder. Igår kväll satt jag och plockade flagor ur BH:n!

Men nu drar en ny vecka igång, antingen man orkar eller inte. Den kommer att bestå av pannkaksstekande, sommarfest, släktträff, poolparty (för en viss liten partykille), barnkalas och givetvis mer målande!

Fördelen med att jag har varit så duktig den senaste tiden är att jag som belöning fick beställa en tröja från MQ till mig själv.........

......från mig själv!!

2 kommentarer:

  1. Fin!!! Bra med något varmt till midsommar!
    Kram Sys

    SvaraRadera
  2. ja visst är den snygg, i trikå, den ropade på mig. Trikå är mitt mellannamn ;)) kram

    SvaraRadera