torsdag 26 maj 2011

Mammas gener...

I går var Storasyster i Ryahallen med skolan och testade friidrott. Hennes liv är inte svårt att leva, allt hon testar har hon ganska lätt för, så även friidrott. Hon hade vunnit sitt heat i 60m, hon gjorde 2,10m i längd och vann därmed den grenen också och tydligen var höjdhopp inget problem heller. Jag säger bara en sak: MAMMAS FLICKA!!

Idag har hon träningsvärk så hon knappt kan gå, det känns bra att se att även ett aktivt barn kan få det, ska tänka på det nästa gång jag själv går och haltar här hemma...

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad glad jag blev att du kikade in hos mig och att du skrev en rad.
    Jag kommer tillbaka hit!
    Kram Maja (DictumFactum-sagt & gjort)

    SvaraRadera
  2. Då är vi två Maja, farmor vann oxå 60m i första klass.
    Kram farmor.

    SvaraRadera