måndag 23 maj 2011

Sommarfrissa....

...eller kanske ska man kalla det målarfrissa. Jag har ju en förkärlek för lurviga hundar och ännu en gång har jag skaffat en med svår päls. Om Hampus päls var jobbig är det inget mot vad Morris är. Har man dessutom inte tid och ork att tova hund efter flera timmars målning blir det genast en liten lovikavante. Idag fanns ingen ork till målning så då kom saxen och borstarna fram och vi fick en ny liten hund. Nu är han verkligen len som silke i pälsen och jag har försökt så gott jag kan att få det någorlunda jämnt


hmm, jag smyger lite diskret här, ingen ser mig....


...där fick jag den!! Tjoho!! Spring för livet innan någon tar den från mig....



...mums med Crocs!!


okej, vi leker väl med bollen istället då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar