fredag 13 maj 2011

Målarhelg...

I helgen åker barnen med mormor och morfar till stugan. Lillebror ville helst åka direkt när han vaknade men med tanke på att de ska åka via Ikea är det nog bättre att vara kvar hemma en stund till, Ikeas parkering är ju inte så kul!

Tanken var i alla fall att vi skulle måla på vårt evighetsprojekt men hela veckan har de visat regn i tidningen. Idag är det plötsligt ändrat!! Regn på fredag (gör inget jag jobbar sent), halvklart utan regn på lördag och söndag vilket är ju perfekt om man vill måla!!

När jag hade läst denna prognos gjorde jag något väldigt smart, jag bjöd in alla på Facebook. Nja, kanske inte alla men mina vänner. Jag har läst om flera amerikanska ungdomar som gjort på detta sätt när de skulle ha fest, då kom det flera hundra personer (och polis i och för sig). Med flera hundra människor här som målar är vi ju klara på ett kick!! Oj, det blir nog en bra helg...

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar