onsdag 7 september 2011

Dagens fynd!

Häromdagen var jag iväg en snabbis och handlade mat, barnen var ensamma hemma. Kan ni fatta vilken frihet det är att kunna lämna dom en stund!? Hur som helst så skulle jag springa in en snabbis på Eko och fixa penslar till stolsprojektet men då ligger ju Stadium där och eftersom jag behövde nya träningsskor tänkte jag att jag passar på att ta en snabbis där. En kvart innan de stängde rusade jag in där, kollade över skosortimentet och hittade ett par jättesnygga Reebok som satt väldigt skönt.

Jag tittade på prislappen och kände att de var ganska dyra, 1200kr, men tänkte att jag tar dom på öppet köp, tar hem dom och provar dom i lugn och ro och funderar på om jag vill lägga dom pengarna eller inte på ett par skor.

Jag skyndar fram till kassan samtidigt som högtalarna ropar ut att Knalleland stänger, tjejen i kassan skannar kartongen och säger: - Då blir det 599kr. 

-What!!? tänkte jag men det sa jag inte högt, snabbt som ögat drog jag kortet, tog kassen och skyndade därifrån. Ja ni märker vilken samvetsgrann människa jag är, istället för att ha dåligt samvete för att ha betalat för lite kände jag mig väldigt nöjd över vilket fynd jag gjorde. Visst är de snygga!?!

Ps, var inne på hemsidan, de säljs ut för 599kr så jag lurade ingen...




3 kommentarer:

  1. Härligt med fynd! Precis mina takter - Shopateherapy:) Jättesnygga

    SvaraRadera
  2. Skitsnygga! Ta vara på de bra stunderna. Även om de är små! :) Helen

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga! Skulle nog behöva nya också för mina börjar tappa greppet och bli halkiga (eller också är det smutsligt golv i aerobic salen...).
    Kram

    SvaraRadera