tisdag 20 september 2011

Ett oroande samtal...

Fritidsfröken berättade att hon hade pratat lite med Storasyster om det här med killar, hon hade frågat hur det är nu för tiden, har man en eller flera pojkvänner? Nej, enligt Storasyster hade man bara en åt gången dock hade hon nog ingen just nu. Då frågade fröken hur det var med mig, hade jag bara en? Ja sa Storasyster med bestämd stämma, hon har ju bara pappa. -Pappa då? frågade fröken. - Kanske! Jag vet inte riktigt, svarar ungen då!!!

Får nog bli ett samtal med både maken och Storasyster i kväll.

Lillebror däremot har ingen tjej,  - Jag är kär i dig mamma! sa han i går. - Du är mitt lilla hjärta, svarade jag. - Ja och jag är ditt, säger han då. SÖTUNGE!!

3 kommentarer:

  1. Hihihihi, barn säger alltid sanningen. Vad vet hon som inte du vet? Var inte för hård vid samtalen bara. Kram Helen (i Svenljunga)

    SvaraRadera
  2. Härliga barn, var får dom allt ifrån?
    Kram från farmor.

    SvaraRadera
  3. Så rolig hon är :))

    SvaraRadera