söndag 4 september 2011

Semester...

Jag skulle behöva semester från mitt liv, jag känner mig trött på allt. Jag orkar inte städa, tvätta, plocka, laga mat. Jag orkar inte se till att barnen har med sig gympakläder på rätt dag, jag orkar inte gå på föräldramöte. Jag orkar inte träffa vänner, jag orkar inte höra om deras lycka eller olycka. Just nu är jag ingen bra mamma eller vän heller för den delen. Jag är bara trött, trött, trött och det gör mig väldigt ledsen...

Efter regn kommer solsken....det väntar jag på nu


6 kommentarer:

  1. Hoppas att solskenet kommer snart.....
    Tänk om man kunde lägga in sig på spa med helpension i några månader.....vad tror du om det?? det hade passat mig bra i alla fall, synd att vi inte är Hollywoodfruar....

    Kram Mimi

    SvaraRadera
  2. Lilla gumman!
    Man är inte alltid i form. Jag tror alla har det som du ibland. Man funderar på hur man lever sitt liv och om man orkar springa runt i det där ekkorrhjulet. Hoppas det ändå händer lite roligt runt dig som får det hela att vända. Vi är många som bryr oss om dig, det vet du!
    Kram Åsa

    SvaraRadera
  3. Snart vänder det. Jag lovar! Och gör det inte det får du skylla på mig. Koncentrera dig på dig nu!! Vi kan vara barnvakt eller nåt. Säg bara till! Nu är ju mässan över för denna gången. ;) Kram Helen

    SvaraRadera
  4. Men oj. Så sorgligt att du känner dig nere. Så är det ju. Ups and Downs men man vill ju inte ha det där sista....
    Du ÄR visst en superBRA mamma!! Glöm inte det! Och säkert en alldeles superbra vän också. Du har säkert stöttat & peppat någon vän någon gång som varit lite nere. Nu är det du som behöver det och det är ju det som är vänskap.
    ....och så behöver du nog lite egentid också. Lite shopping kanske? Finns ett utmärkt ord som jag hittade på en stor skylt på Leela Galleria. "Shopatherapy". Ta hand om dig. Kram Lena

    SvaraRadera
  5. Tack ni fina, jag vet att många bryr sig och livet går väl lite upp och ner, mina reserver är kanske lite på tomgång just nu. Shopatherapy på Leelas vore ju inte fel, det hade varit underbart att lämna tråksverige just nu! kram

    SvaraRadera
  6. Men gumman... Du är inte ensam i eländet... Eller kanske skulle vända o säga att vi är fler som har jättedowns för tillfället!!
    Dags för vår (inkl Hanna) peppingdate snart kanske??
    Du är fantastisk,
    Kram Linda i backen

    SvaraRadera