måndag 6 september 2010

Gamla djur...

Man skulle kunna tro att det här är en djurblogg, vilket det faktiskt inte är men de är ju ändå en rätt stor del i vår lilla familj.

Idag när jag skulle ge Muffins mat ser jag att hon ser lite konstig ut i ansiktet. Jag har tyckt att hon har haft fylliga kinder men idag såg jag vad det var. En jättestor böld har vuxit i ansiktet på henne. Usch, vet inte vad det kommer leda till.... eller kanske vet jag.

Morris, däremot är pigg och glad. Däremot verkar han ha gått in i någon tonårstrots för han är så olydig och full i sjutton. I helgen stack han ner till sjön en gång och upp till grannarna ett antal gånger. Idag har han kissat inne fem gånger!! Jag måste säga att det är tur att han är så otroligt söt för just nu är jag lite irriterad på honom. Det räcker dock att han tittar på mig så smälter jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar