tisdag 21 september 2010

PIM projekt

Jag har tidigare berättat att jag höll på med en datautbildning. Kämpade ganska mycket för att få ordning på min examinationsuppgift. Det kändes som uppgifterna var gjorda för lärare men eftersom jag är förskollärare ville jag hitta en nivå som passar för de åldrar jag jobbar med. Efter många timmar framför datorn och med lite hjälp från mina egna barn fick jag tillslut ett resultat som jag var nöjd med. Jag blev så stolt och glad när jag fick godkänt från min examinator med dessa ord:

"Vilken underbar historia du gjort! Jag hoppas verkligen att du får tillfälle att visa denna för "dina" barn på jobbet! Ett utmärkt sätt att använda Photo Story på, visst är det ett fantastiskt program? Extra plus till att du använder dig av barnens egna teckningar och teckenspråk därtill - verkligen pedagogiskt. Grattis, nu är du klar och får din tredje PIM-Stjärna!"

3 kommentarer:

  1. Jättefin saga, Min Pontus, 7 år, satt trollbunden!
    Kram Camilla

    SvaraRadera
  2. Fantastiskt!!

    Kramis Linda i backen

    SvaraRadera
  3. Underbart kreativt grepp!!! Ta vara på detta... = MER!
    faster L

    SvaraRadera