fredag 25 mars 2011

Det allra sista....

Ser ni!? Noll dagar kvar!! Tjoho!!


...gårdagens eftermiddag och kväll spenderades med packning, packning och åter packning. Det kändes som att det aldrig skulle ta slut, och ja, vi har med oss för mycket! Men jag har faktiskt varit duktig och tagit bort lite kläder ur resväskorna och lagt tillbaka i garderoben. Eller om sanningen ska fram så tog jag bort en sak ur min väska, innan jag lade ner två andra. Och om jag ska vara helt ärlig har klänningarna jag tog bort från Storasyster inte alls hamnat i garderoben igen utan i trappan.

Nu börjar vi i alla fall känna oss redo, det är fortfarande ett hav av grejer på köksbordet som ska ner i diverse handbagage men förutom det så är allt utom necessärer packade!

Nu bär det snart av till jobbet för några timmar där innan semestern äntligen kan börja!!


2 kommentarer:

  1. Konstigt att ni har noll dagar kvar och vi en! Och ändå så kommer ni bara en timme före oss;))
    SNART, SNART...!!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni nu får en helt underbar resa och att allt självklart går er väg ;-))

    Massor av kramar Linda i backen

    SvaraRadera