torsdag 10 mars 2011

Melodifestivalen del III

.... I morgon kör vi ju vår melodifestival för barnen på jobbet. Det är ingen av oss som kan låten men jag tänkte att jag skulle gå in på nätet och kolla texten lite. Det kanske är på sin plats att förtydliga att vi bara ska mima låten inte sjunga!!

Jag sitter i alla fall här och gapskrattar,jag kände att jag var tvungen att dela med mig av den här fina låten till er kära läsare!!
Min kollega H (tjej) ska vara den mörkhyade mannen. Hon är superduktig på teater så hon kommer att vara perfekt i rollen, hon ska sjunga bl a den här avancerade texten :

Boom-chicka-boom-chicka-boom-boom-boom
That'll zoom-zoom-zoom and how you boom-boom-boom
I got that boom-chicka-boom-chicka-boom-boom-boom
That'll zoom-zoom-zoom and how you boom-boom-boom

Jag ska komma in på slutet med den här fina raden:

Check out my drum
Check out my drum, my drum is dumb
My drum is numb, I think you all want some
Hot like a fresh-baked bun
It's hot like the sun, hot like a smokin' gun


Är det inte en underbar text? Så djup att den
berör en ända in i hjärtat
!!


2 kommentarer:

  1. Ha, ha imorgon skulle jag ha velat fara en liten fluga..... det hade kanske varit skönt att slippa maginfluensan för några timmar.....
    Lycka till! Ni kommer att göra succé!
    Kram Mimi

    SvaraRadera