lördag 12 mars 2011

Nya projekt....

Jag hittade en så fin hatthylla på nätet. Det var en tjej som lät tillverka dom på ett snickeri och sedan målade hon dom, men eftersom mitt motto är "Den kan man ju göra själv" så åkte maken och jag iväg och fixade material.

Idag tänkte jag så helt utan skrupler kopiera hennes modell men det var ju lättare sagt än gjort. Efter flera försök, både på papper och med hjälp av datorn så gav jag upp. Jag fick helt enkelt göra en egen modell med inspiration från nätupplagan. Ärligt talat känns ju det mycket bättre och roligare att kunna säga att det är en egen design!!

Nu är mallen ritad och tillklippt så nu är det bara att sätta igång!!







Lillebror gjorde också en ritning men hans projekt ser
väldigt mycket mer komplicerat ut än mitt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar