måndag 14 mars 2011

Ullaredsfynd!

Igår gjorde två av mina vänner och jag en roadtrip till Ullared. På listan fanns en del smått och gott som ska med till Indien. Tänk att det alltid är lika kul att slå ihjäl några timmar på det varuhuset! Här kommer bildbevis på fynden



En ny bikini till Storasyster i tre delar.
Kan det bli bättre för en liten sessa än att även ha en bikinikjol?!
Till och med goa Lillebror gav en komplimang till henne
-åh vad fin du är med en liten kjol!



Nya coola badbyxor till Lillebror!


Lite chick lit till mamma!


Vårlekjacka och överdragsbyxor till Storasyster


Och utanför Gekås hittade jag dessa snygga kängor till mig själv!!

Tror ni inte att när jag kom hem så började jag ångra att jag inte köpt en väska som hade varit perfekta till skorna. Ibland blir jag lite trött på mig själv, jag är så jäkla snål när det gäller grejer till mig själv. Jag menar, hur mycket kan en väska på Gekås kosta?? Max 200 spänn!.

Jag försökte få maken att ta svängen via Ullared när han ska till Anderstorp, tydligen tyckte han inte att det var den bästa vägen så där gick
jag bet. Nu lever jag på hoppet att han ska till Malmö nästa vecka!

1 kommentar:

  1. Men du har ju bara köpt riktiga bra ha saker och fina också, inget onödigt vad jag kunde se....... Men väldigt konstigt att inte Johan vill ta "svängen" förbi Ullared !!!
    /Christina

    SvaraRadera